jenniehedgard

Alla inlägg under juni 2010

Av jenniehedgard - 5 juni 2010 13:00

sitter här ute i solen o steker med lisa nu, förbättrar solbrännan haha..

fett varmt iaf :|

ska snart dra hem till lisa o hämta glass, för vi ska göra smoothi (h)

sen blir det ut i solen igen.

ikv blir de först kanske fest sen gröningen, får se vilket av de :D

skriver mer när jag vet haha,


lite bilder sen igår!

maja o anna badar :|

          

Av jenniehedgard - 4 juni 2010 19:04

ska snart ta bussen till stan så fort jossan har hittat kläder o jag pengar, men iaf så i stan träffar vi steffi o anna, vetifan vad vi ska göra men ja, skriver mer ikv kanske

puss!

Av jenniehedgard - 4 juni 2010 13:30

har typ precis duschat nu, ska göra v mig o så sen blir det nog dk med ina o jossan sen gröningen ikv :d

hade iaf orientering innan o de sög, va med nicole o vi hade hittat en på 45 min? sen hade vi hittade tre st på 2 h, sen pallade vi inte mer så jag "fick näsblod" så vi gick tillbaka :D


slänger in en bild på kvällens outfit sen :)

Av jenniehedgard - 3 juni 2010 21:53


wow det blev typ ett "långt" inlägg innan? göött!

men här är iaf bilderna sen idag (y)

blir inte så många för alla blev fett knas :D

          



Av jenniehedgard - 3 juni 2010 21:35

blev stan idag med ina o jossan, skulle käka glass men sen typ gjorde vi första aldrig de, stack in till telia för att snacka med dom om min mobil o dom tyckte oxå de va konstigt att den fortfarande inte va klar efter typ en månad ( dom hade sagt att det skulle ta två veckor ;s)

men så sa dom att typ ngt som skulle komma till verkstaden inte hade kommit o blablabla, sen sa jossan då att de va samma med hennes gamla mobil o den fick hon aldrig tillbaka, så fick lite panik där:|

men iaf så gick vi o handlade glass sen elr iaf jossan o ina, o jag handlade pommes (a)

&& sen gick vi o yrade i stan, snackade o så..

sen typ åkte vi hem elr jag o jossan hoppade iaf av på ramlösa dör vi sen mötte affe,nima o måns. vi typ bah gick omkring o sånt haha?

men ja.

imorgon är det orientering i pålsjöskog :/ men kommer nog sluta rätt tidigt så de e niice:D

sen på kvällen blir det nog dk sen gröningen men nårra tjejer & killar?! får se då, kommer bilder i ett annat inlägg när jag har lagt in dom på datan! ;)



Av jenniehedgard - 2 juni 2010 17:31

sitter här med fia hos mig nu, har precis solat typ, o sen färgat mitt löshår hahhaa..

ska snart laga mat oxå (h)

och detta inlägget blev fett knas :(


allt är så tyst nu..

Av jenniehedgard - 1 juni 2010 19:02

    mmmuums...     

vissa kan inte låta bli att leka.. haha ;D

Av jenniehedgard - 1 juni 2010 18:26

vaknade vid sju idag o fick näsblod igen -.- så pappa fick köra mig till skolan för hade inte hunnit med bussen (y)

sen typ hade vi lektioner? haha..

men iaf sista lektionen hade vi hemkunskap o vi gjorde kanelbullar, fett goda!

& sen när  jag kom hem fick jag näsblog IGEN!

öööh :(

men har gjort paj nu så ska käka den snart haha (h)

sen blir de plugg för måste göra klart so arbetet om Indien -.-

meeen ska käka nu!

Ovido - Quiz & Flashcards