jenniehedgard

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av jenniehedgard - 6 juni 2010 20:40

har snart städat klart mitt rum, elr städa&städa rensar min garderob?

kan behövas det med faktiskt.

har inte gjort så mycket idag, mest typ chillat.

måste plugga snart oxå, har svenska prov imorgon-.-

sen ska vi tydligen bada oxå? :o

lönt om de ska regna ute, då räcker de ju med att man är ute? HAHA (a)

men efter skolan träffar man jonte&gustav.

&& de va något jag skulle skriva men de kmr jag såklart inte ihåg.


I'm caught in a love hangover

Av jenniehedgard - 6 juni 2010 14:09

drar ut o solar medans solen är framme!

hoppas på att den inte försvinner som igår..

Av jenniehedgard - 6 juni 2010 12:49

igårkväll blev det gröningen med jossan,lisa,ac,marre o några andra. vi typ satt där på en filt o ja gjorde inte så mke haha så jag jossan,ac&marre stack o handlade godiiis, sen gick vi typ tillbaka o stack igen haha, sen frös alla så stack till värmebänkarna där de satt några gubbar som spelade o låtsades kunna danska men dom va svenskar haha.

aja här är iaf bilder sen igår (:


                              

aso nej, de va inte vi som gjorde de? :D

_________________________________________________

some dreams makes you think back

to those days you want to forget


Ovido - Quiz & Flashcards