jenniehedgard

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av jenniehedgard - 11 juni 2010 23:26

hade lust och blogga men vet nt vad jag ska skriva så detta blir typ ett rätt så onödigt inlägg.


jag vet att jag inte borde snacka med dig eller skriva till dig,

men de går bara inte att inte göra det, en sida av mig vill bara ha dig kvar..

 

  

JosefinaKarlsson, tack för du finns..

Jag älskar dig!

Av jenniehedgard - 11 juni 2010 16:59

har gjort v mig o sånt nu, så drar till petronella som tar studenten snart! :)

bild på kvällens outfit.

    

failade bilder yäääääh, men vem bryr sig? :D

Av jenniehedgard - 11 juni 2010 14:42

ikv blir de student, ska hem till mammas kompis för de är ju hennes barn som tar studenten ;)

& jag vet typ inte vad jag ska ha på mig :| men jag lägger in en bild på outfiten sen :D

men måste göra v mig nu, för annars blir de i sista minuten som vanligt.. haha ;D

Av jenniehedgard - 11 juni 2010 07:14

vaknade vid halv sju idag, tror vi börjar halv 9 elr kvart över 8? alla säger kvart över 8 men daniel säger halv 9 -.-

idag ska vi iaf städa i skolan, sen kolla fotboll sen har vi konsert (y)

men nu måste jag göra v mig om jag ska hinna med bussen sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards