jenniehedgard

Alla inlägg under juni 2010

Av jenniehedgard - 30 juni 2010 23:49

Livet är för kort för att ångra, för kort för att gråta för.
en dag är du ledsen, en annan dag helt lycklig.
vi gråter för våra problem, att vi vill ha en bättre värld.
men vi får bara en chans att leva, så lev den.
tänk aldrig bakåt på problemen, då orkar man inte.
man tänker framåt, eftersom då får man nytt hopp.
när man känner sig svag, säger man att man inte orkar.
men det finns för många sådana stunder.
vi har ett liv, det livet är inte till för att gråta eller sörja.
älska när kärleken kommer, ha kul med vänner.
när problemen kommer, tänk framåt inte bakåt.
så sant som det är sagt, lev livet.

gårdagen var då, morgondagen är sen.

 

  

Av jenniehedgard - 30 juni 2010 23:12

har fortfarande inte ett skit o göra.

elr jo sitter o skriver en packlista, åker ju på konfaläger på fredag i tre veckor.

utan data, utan vänner, utan familj i tre fkn veckor?

kommer ändå bli lite skönt att komma hemifrån men kommer ju sakna vissa :/

men har typ inget o skriva, ska tvätta av mitt smink sen krypa ner i sängen för är fett trött.

puss!

Av jenniehedgard - 30 juni 2010 22:17

sitter här hemma o gör inte ett jävla skit aso.

detta suger som fan.

skulle ju egentligen träffa oliver men de sket sig så kommer inte träffa hnm på tre fkn veckor nu.

men ja, denna dan suger som sagt.

kommer lite fula webb bilder ist.

  ser typ pitte ut?  

Av jenniehedgard - 29 juni 2010 22:36

kom hem från ett tag sen, va med sofie på stranden, badade o grillade lite (:

ska typ glo film nu (a)

imorgon blir de först SPA sen träffa oskar en stund, saknar den fisen :(

sen på kvällen får vi se vad som händer, SKA iaf träffa oliver sötnosen (a)

men skriver mer imorgon innan jag sticker.

puss!

Av jenniehedgard - 28 juni 2010 20:29

va ju somsagt på bakken idag, hade fett kul, även om det bara va jag o sofia!

o jag blev fett blöt när vi åkte dom trägrejorna :( o sen åkte vi ngt man skulle spruta vatten så sprutade såna minikillar på oss..

sen när vi skulle hem så köpte vi en sån heliumballong, säger bara SJUKT KUL! hahah, vi lät som.. muppar (a)


Av jenniehedgard - 28 juni 2010 07:53

shuululu.

idag blir de bakken med sofia, lite mobbat med bara två pers men inte för att vi vill att vår dag ska bli förstörd pga en person.

ska iaf dra iväg till city gross nu, ladda på min mobil med pengar (y) sen vid halv tio drar vi dit för att vara där när dom öppnar ;)


  

Av jenniehedgard - 27 juni 2010 10:10

pappa väckte mig typ precis och sa att det va varmt ute så jag går ut i solen nu o solar. sen ikv blir det nog hem till sofiiiiaaaa   

Av jenniehedgard - 27 juni 2010 00:17

har för många tankar i mitt huvud nu, tankar som jag inte vill tänka men som kommer upp i mitt huvud ändå.

så jag går o lägger mig.


jag vill att de ska komma en dag då du kommer tillbaka till mig, men jag vet att den dagen bara finns i mina drömmar..

I don't wanna feel

The way that I do

I just wanna be

Right here with you

I don't wanna see

See us apart

I just wanna say it straight from my heart

I miss you...

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards