jenniehedgard

Alla inlägg under maj 2010

Av jenniehedgard - 31 maj 2010 20:35

vaknade vid 9 idag, gjorde v mig sen stack jag o sofie till maxi o hämtade pengar hos hennes mamma sen stack vi o käkade på graffiti. sen skulle hon göra naglar så då va jag med där (y)

somnade nästan..

sen stack vi hem till sofie o käkade o så. sen stack jag hem o nu sitter jag o pluggar.

hade ju studiedag idag så imorgon blir det skola igen :/ fast det är ju typ bah några dagar kvar i skolan? (a)

men ska fortsätta plugga nu.


  


Baby when you're gone, I realize I'm in love

jag sumpade min enda chans..

Av jenniehedgard - 30 maj 2010 16:37

har nt vatt på citygross än för det regnar fortfarande?! suug aso

får väl sticka dit ändå, sen blir det hem o plugga.

och jag är fett sugen på godis o sånt, men ska sluta äta de? hmm.. lycka till med det aso :o

Av jenniehedgard - 30 maj 2010 13:44

va ute innan o såg att de va ngn som vattnade blommorna när det regnade, rätt onödigt faktist haha!

men har iaf precis käkat, ska snart dra till city gross för att handla ngt till mamma för hittade inget igår på väla.

sem vet jag inte riktigt mer vad som händer idag, får väl plugga..

kanske träffar någon ikv? :D

&& imorgon är vi lediga!

blir kanske hem till sofie då, får se

skriver mer ikv shlululullu


  old pic.

  



people change
things go wrong
shit happens
but
life goes on..

  

Av jenniehedgard - 30 maj 2010 00:09

hade bah lust o lägga ut en bild elr två

   

vi är bara såååååååå normala (h' 

Av jenniehedgard - 30 maj 2010 00:02

kom typ precis hem nästan haha. va ju hos moa med jossan o hennes syrra o dom heh. vi spelade buzz HAHA silket liv.. (h)

iaf, jag o jossan ägde ut alla.. (a)

här kmr lite bilder från kvällen :)

skoja, de kmr inga bilder, för alla va typ cp


Av jenniehedgard - 29 maj 2010 21:56

sitter här hos moa nu med jossan o jossans syrra haha! :D

kollade ju the last song innan, faktist sjukt bra, jag o jossan satt såklart o bölade.. haha (a)

meen , ska dra o spela buzz nu (h)

skriver mer n'är jag kommer hem

Av jenniehedgard - 29 maj 2010 12:46

sticker till josefina när jag är klar, sen drar vi nog snabbt till väla o handlar ngt till imorgon till våra mammor ( det är ju mors dag )

sen ska vi kolla bio, last song ska vi se.

men går in i duschen nu o måste skynda mig för segar alltid haha (a)


  

gammal gullig bild ;)

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 22:30

är sjukt trött så går o lägger mig o hoppas på att jag mår bättre imorgon.

godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards