jenniehedgard

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av jenniehedgard - 18 maj 2010 22:20

simon tycker det är roligare att läsa en blogg om det står ngt om en så nu ska jag skriva lite om simon,

hmm..

han är mini ?:D

& nu säger han att han är kissnödig, då går man på toa ;)

hahah..

jag kmr inte på mer att skriva :(


sug

Av jenniehedgard - 18 maj 2010 22:03

konserten idag gick väl bra, förutom att jag spelade fel typ en gång, men jajaj, det händer alla.

träffade felicia & taulant där oxå, sjuukt längsen man träffade dom :/


&& jag är hungrig hela tiden!! bah för lägret :(

tänk sen i sommar, kmr rulla hem som en köttbulle? :O

men här kmr iaf lite bilder från todaaaaaaaaaaaay.

    steffi,matilda,jasmine,sandra&eleni :)

felicia&sofiiieee

              

jag älskar dig fanny!

Ovido - Quiz & Flashcards