jenniehedgard

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 22:30

är sjukt trött så går o lägger mig o hoppas på att jag mår bättre imorgon.

godnatt!

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 19:13

sitter o snackar med simon på msn nu, o ingen av oss har ngt o göra så vi tkr det är synd om oss, vilket det är oxå :/

har iaf inte gjort ett skit idag, hoppas på att få gå ut imorgon!


förlåt.

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 17:07

jag kmr dö, de åskar & blixtrar o åh :(

men här kmr iaf ett roligt klipp där dompan sjunger haha ;d

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 14:39

glass är sjuuuukt äckligt men äter det ändå för det ska tydligen vara bra för halsen, men vet ni? det hjälper fan inte.

tummer ner åt glass, fyfan vad äckligt :s

URK!

Av jenniehedgard - 28 maj 2010 10:51

blev ingen skola för mig idag, har fett ont i halsen osv. skulle ju egentligen till stan med jossan efter skolan sen ut ikv med folk, men nej, min helg är förstörd.

får hoppas att jag är bättre imorgon så jag kan gå på bio med jossan.


drar till city gross när det har slutat regna så jag kan handla halstabletter sen går jag nog o lägger mig.

skriver kanske mer ikv, heh.


äääälska

Ovido - Quiz & Flashcards