jenniehedgard

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

tog av lilla josefina :)

Av jenniehedgard - 22 november 2010 19:46

Visste du att jag:

( ) Är kär i någon
(x) Cyklat utan händer
(x) Hatat kärlek
(x) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
( ) Älskar att gunga
(x) Gillat någon så att det gör ont
( ) Är höjdrädd
( ) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
( ) Kysst mig själv i en spegel
(x) Hoppat från ett fönster
(x) Viskat i någons öra
(x) Förlorat någon jag älskade
( ) Dödat någon
(x) Bakat sockerkaka
( ) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
(x) Ätit godis istället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög till någon
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har skrivit på någons arm
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( )Varit otrogen
(x)Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x)Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
(x) Har hostat blod
(x) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
( )Tror på det övernaturliga
(x) Har hatat mina föräldrar
( )Ätit jättemycket och sedan spytt
(x) Har hatat min kropp och mitt utseende
( )Har spelat gitarr/spelar
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
( ) Skrikit mig hes av panik
( )Blivit strypt
(x) Har sett någon dö- sett ngn död.
(x) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
(x) Haft solen i ögonen med ett leende
( )Slängt porslin i väggen
( ) Hatat hela världen
( )Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
( )Skulle kunna dö för någon
( ) Har ett smeknamn
( )Somnat på golvet
(x) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
( )Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
( ) Tuggat på ett grässtrå
( )Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
(x)Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( )Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
( ) Älskar regn
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( )Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
( ) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
( ) Hånglat i en bubbelpool
( ) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
( ) Kan över tre språk
( ) Har bra självförtroende
(x)Tror att jorden går under snart
( ) Tror på gud
( ) Är en negativ jävel
( )Drömt att jag varit död
( ) Har en fobi för aggresiva människor som kommer nära
( ) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(x)Är dålig på att säga nej
( )Har någon gång känt dödslängtan
(x) Avskyr matte
(/) Tycker om att spela piano
(x) Är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian-
(x) Hade gosedjur som liten
(X) Har förlorat en nära vän
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon, koffeintabletter, panodil, ipren ngn gång per dag.
( ) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
( ) Borstar aldrig håret
(x)Har/haft tandställning
(X) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Tycker om Britneys musik fast än du aldrig erkänner det- men jag erkänner det.
( ) Äter godis på skoltoaletterna
(x)Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( )Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(X) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(X) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x)Ser på family guy
( )Har gått/ska gå på bal
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) Har snusat/snusar
( ) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
( )Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nån-
(x) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende
(x) Har syskon

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenniehedgard - 2 mars 2011 09:41

värsta emobloggen här. nej jag skojad bara. men sitterm ed jennie just nu, och hon sitter och äter upp mitt godis och frågar om jag vill ha mitt egna godis..hmm.... men vi ska väl dra tillbaka till skolan snart men föst måste vi ta en av mina GOD...

Av jenniehedgard - 15 november 2010 18:00

Kom typ nästan precis hem från lilla josefina, va där med sofie&sofia sen stack dom. Började ju halv nio idag och vi skulle då träffas på filborna. men jag och jossan pallade inte va kvar där ( vill inte ens börja där?!) så vi stack till mc haha (a...

Av jenniehedgard - 14 november 2010 20:55

precis snackat i tele med lilla robert en stund! alltid trevligt haha   Ska snart duscha, sen.. plugga? & plocka fram kläder till imorgon, annars lär jag inte hitta dom för allt i min garderob ligger just nu på golvet pga att mina sånna lådor som k...

Av jenniehedgard - 14 november 2010 12:28

tjenis sweethearts! ett tag sen jag skrev, och det är fortfarande människor som kollar bloggen även när jag inte skriver, wierd. lite om gårdagen då; fanny kom till mig vid 2 (?) och sen typ chilla vi, stack till ramlösa med jacob och sånt, sen...

Av jenniehedgard - 17 oktober 2010 19:25

om igår; stack först till stan med ricci och josefina, sen skulle som på fest och jag pallade inte hänka så stack hem sen stck jag till stephanie och typ chillade kollade film o sånt :D sen idag har jag träffat josefina och sofie, typ satt på mc ? ...

Ovido - Quiz & Flashcards