jenniehedgard

Alla inlägg den 14 november 2010

Av jenniehedgard - 14 november 2010 20:55

precis snackat i tele med lilla robert en stund! alltid trevligt haha  

Ska snart duscha, sen.. plugga? & plocka fram kläder till imorgon, annars lär jag inte hitta dom för allt i min garderob ligger just nu på golvet pga att mina sånna lådor som kläderna ligger i gick såklart i sönder. mög!

aja, nu ska jag äta upp min choklad sen duscha

pussen!

Av jenniehedgard - 14 november 2010 12:28

tjenis sweethearts!

ett tag sen jag skrev, och det är fortfarande människor som kollar bloggen även när jag inte skriver, wierd.

lite om gårdagen då;

fanny kom till mig vid 2 (?) och sen typ chilla vi, stack till ramlösa med jacob och sånt, sen på kvällen stack vi hem till jacob o glodde film och jag somnade nästan.. haha wopsi!

idag händer typ inget, blir mest chilla och plugga lite.

har precis käkat så ska snart fixa mig lite sen hem till jacob för o hämta en grej :D kanske stannar där en stund, vet nt än.

och för er som inte vet så är han min granne! hah   

Imorgon ska vi kolla på två skolor, Filborna & Rönnowska. så vi ska träffas på filborna halv nio, och vi som egentligen börjar typ 9   

Ähe, nu ska jag börja göra v mig.

Ha de alla små människor!

Ovido - Quiz & Flashcards