jenniehedgard

Alla inlägg under mars 2010

Av jenniehedgard - 23 mars 2010 20:31

there are things that we don't want to happen,

but have to accept.

things we don't want to know,

but have to learn.

and people we can't live without,

but have to let go.'



.

Av jenniehedgard - 23 mars 2010 19:44

   skola idag gick väl snabbt, redovisade på engelskan, inför sån liten grupp haha(a)

sen på hk:n gjorde vi pizza & min blev lätt bäst! :D

& jag suger på detta hehe..


big girls don't cry..

Av jenniehedgard - 20 mars 2010 22:34

   sitter o snackar i skype med sahand nu haha, han e packad o trög && mini hehehe

men kom inte på ngt mer att skriva så ja :D


Av jenniehedgard - 20 mars 2010 19:27

syrran: aso jag vill ha en ny mobil, uppåtknappen funkar ju inte!

mamma: men använd neråt knappen då?

pappa: eller så vänder du mobilen upp&ner..

mamma&pappa: HAHAHA!


snacka om dålig humor..

& onödigt inlägg :D

Av jenniehedgard - 20 mars 2010 18:04

sitter o kollar film nu & ska snart gå ner till mamma o hjälpa till med maten, för de är ju verkligen sååååå kul.. elr nt -.-'

men ikv så blir de nog sofie, sticker kanske ut elr nått

men måste hjälpa till med maten nu heheh


  

gammal bild..

2 veckor kvar !!

Av jenniehedgard - 17 mars 2010 11:31

gårdagens:

vaknade o mådde baaaaajs, men stack ändå till skolan för jag kanske blev bättre senare elr nått, men nej de blev jag ju inte så stack hem från hk:n

somnade dirr när jag kom hem oxå, o sen kunde jag inte somna på natten -.-

men ingen skola idag iaf, feber (n)

men ska käka nu innan jag dör, sen plugga..


17 dagar kvar! :D

Av jenniehedgard - 14 mars 2010 15:05

sista inlägget innan jag drar ut nu!

ska åka till bårslööv såklart o träffa nicole OPS får se om man träffar ngn mer där, även fast de är öde i blöv haha(a)

men drar somsagt nu kmr kankse bilder sen eller nått ;)



Av jenniehedgard - 14 mars 2010 12:54

marcella är här! :D

har saknat henne :(

men iaf, har precis käkat så ska väl städa mitt rum o göra v mej sen ska man ut med nicole OPS!

vetifan vad vi ska göra, men vi hittar väl på ngt ;)

men vet nt vad jag mer ska skriva, så skriver väl mer ikv elr nått


puusss!

Ovido - Quiz & Flashcards