jenniehedgard

Alla inlägg under februari 2010

Av jenniehedgard - 28 februari 2010 14:18

kommer inte skriva på bloggen på ett bra tag nu, o varför är av personliga skäl så inte ens lönt att ni frågar för kmr inte säga endå :)

Av jenniehedgard - 27 februari 2010 18:32

  

typ gamla bilder men whateveeeeer:D

Av jenniehedgard - 27 februari 2010 17:08

kom hem från väla typ för två timmar sen, iaf där med fia som blev sur för vi käkade köttbullar på ikea (a)

men iaf handlade ett par tights och ett hårspray, ska väl dit ngn mer dag i veckan med mamma för man får mer då (a)

men har nt så mke mer att skriva så ni får en "fin" bild på mitt tockegula hår -.-'

  

Av jenniehedgard - 27 februari 2010 08:57

ska snart dra iväg till typ råå för fia ska fixa sina naglar, sen ska vi till väla o shoppa loss och jag ska skämma ut mej med mitt extreeeeeeemt fina hår, ehhe fett fult :| de e fucking orange -.-

jennie is tocke igen..

men ska iaf gå till bussen nu,

och fia vill att ni ska ha hennes blogg oxå så då får ni väl de

http://sofiabergh.bloggplatsen.se/



Av jenniehedgard - 26 februari 2010 21:07

fia; aso tänkt så blir håret genomskinligt nu när du blonderar de..

jenniiee(H): HAHAHA!

fia; men aso jag trodde de när jag va liten


hmm visst fia, ljug lite till :o


älskar min knasunge mest (a)

Av jenniehedgard - 26 februari 2010 21:01

fägen är i håret nu o här får ni en fett sääääääääxig bild ;)

FETT HETT!   

Av jenniehedgard - 26 februari 2010 19:11

precis käkat nu så väntar på att fia oxå ska käka klart, sen kommer hon till mig så ska vi färga mitt hår (y)

sen ska jag ju sova hos fia idag till imorgon, ska kolla film ikv bah

men iaf, sitter o knarkar denna låten just nu o ska fortsätta med de :)


Ovido - Quiz & Flashcards