jenniehedgard

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av jenniehedgard - 24 februari 2010 21:07

chillat hela dan idag och pluggade i en timme :o

men har nt så mke att skriva så skriver väl nt mer haha:D

  

alla har vi vatt små? :)

Av jenniehedgard - 24 februari 2010 13:43

duschade för typ en timme sen & nu har jag sån hårinpacking som jag snart ska tvätta av (y)

& imorgon ska ju jasmine färga mitt hår, och jag hennes :| hoppas de går bra lix ;o

men nu ska jag plugggaaa(y)

Av jenniehedgard - 24 februari 2010 11:01

vaknade för kanske en halvtimme sen av att mamma ringer så ligger jag ju såklart kvar i sängen för att min pappa elr syrra kan svara men så svarar ingen så får ju jag springa upp o svara så precis när jag svarar ja då lägger min mamma på, o så ligger där en lapp utanför min dörr att min pappa inte e hemma, TACK för att ni väckte mig, och jag kunde ju inte somna om heller -.-

så satte mig vid datan ist.


skulle egentligen vatt med stephanie Exler idag men hon va sjuk :( krya hjärtat!<3

så vi ska träffas nästa vecka ist, jääättee trevligt att veta i know!

så idag ska jag nog bara chilla, slänga ut lite möbler ur mitt rum oxå!

det behövs kan jag säga!

men ska käka frukost nu & plugga -.-

skriver väl mer senare idag


pussen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards