jenniehedgard

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av jenniehedgard - 23 februari 2010 23:09

kom hem från fia för typ en timme sen tror jag

vi kollade på sånna serier av sex and the city elr nått och krängde tre påsar med smörpopcorn haha tjockisar (a)

men iaf så luktar hela fias hus typ smör nu, muuums.. elr nt :)

sen fick båda aaaaaaasont i magen, öhm typ trevligt o veta?

kom på nu att vi skulle ju egentligen solat men nejnej nu har de blivit ngn jävla regel att man måste va arton och om man är under det så måste dom ringa ens föräldrar om tillåtelse -.-' jävla piss ställe ;s


  

fin bild japp, elr nt.. :D

& vafan gör jag med mina fingrar?

ser ju helt cp ut ;s HAHA!

Av jenniehedgard - 23 februari 2010 13:59

sitter somsagt här hos fia nu, ska snart gå ner till råå och sola.

sen ska vi väl hitta på ngt vetifan vad men vi hittar väl på ngt!

men ska sticka ner till råå nudå skriver mer sen

pussen!

Av jenniehedgard - 23 februari 2010 11:42

sitter här o mumsar på marshmallows o smält varm choklad nu som inte är så varm längre..

ska iaf iväg o sola med fia sen, och ska INTE bränna mig i huvudet som förra gången då jag blev typ asröd där :|


men kan berätta lite om gårdagen då ;


va med fiafisen & åt på bk, kmr aldrig mer äta där. typ mår illa som fan varje gång efter jag har ätit där :| uusch!

men sen stack vi ner på ramlösa gick runder där :o haha nolife.

aja sen stack vi iaf hem o typ gjorde nt så mke, snackade o så.


bilder sen igår (y)

          


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards