jenniehedgard

Alla inlägg under september 2010

Av jenniehedgard - 30 september 2010 21:46

dagen idag va väl som alla andra torsdagar!

skola, hade no prov fett svårt :(

efter skolan stack jag iaf in till bettan i stan för att hitta något till begravningen imorgon.

hittade faktiskt en tunika typ   

har precis snackat med jossan, hon är ju i cypern så jääkla chill, men hon kommer hem snart så (a)

hon berättade också att hon hade köpt en grej till mig.. hihi, tack!

ska borsta tänderna sen krypa ner i sängen och glo tv, imorgon blir det upp vanlig tid för att göra v mig. på kvällen har jag inte en jäkla aning om vad som händer, får väl se då hehe.


pussen!


  

bilden tagen igår ;)


i miss you :(

Av jenniehedgard - 25 september 2010 00:10

kom hem för typ en halvtimme sen, va först i stan med sofie sen kom martin och benjamin, sen stack jag och sofie, sen skulle sofie hem så då kom sahand ut en stund   

sen ringde benjamin och sa att dom skulle till äk så då träffade vi dom sen stack sahand hem och jag stack hem till benjamin med martin.

Sedan kollade vi bara på tv hehe.


      hos benjamin får man använda tofflor (a)  

vet inte varför jag la upp denna, men piercade iaf öronen ( dom två översta) i onsdags :D 

Av jenniehedgard - 19 september 2010 18:57

kom hem idag från lägret, fett chill! kommer sakna alla fett mycket, men vi ses igen väl? :)

ska snart stänga av datan för att packa upp och plugga, kommer nog inte blogga så mycket i veckan så skriver nu ist det jag vet som händer i veckan!  


Måndag: skola-ramlösa-plugga.

Tisdag: plugga?

Onsdag: stan/pierca öronen meraaa haha (a)- tjejgrupp.

Torsdag: plugga?

Fredag: får se! UG? vem vet

Lördag: krök kanske

Söndag: chilla som fan!

Av jenniehedgard - 17 september 2010 15:51

har precis skrivit en packningslista så jag inte glömmer att ta med något till lägret som jag ska på ikv, det är en återträff med konfan! :)

skolan idag va rätt chill, hade skolfoto och det blev totalt failat, fotografen sög osv.

ska fortsätta packa nu, sen ta något och käka sen kommer sigges mamma och hämtar mig, så kör hon mig och sigge till Åsljunga!   


bilder sen efter fotograferingen!

          

Av jenniehedgard - 16 september 2010 21:01

har precis ätit lite och innan dess var jag på center syd för att köpa lite nya kläder! bland annat till skolfotot som är imorgon *panik*

trodde jag hade köpt jääättemånga par jeans men nej! jag har bara köpt ett par?

tror jag provade lite för många!

köpte ett par skor/stövlar också.

hittade faktiskt inget annat :/

ska dra mig in i duschen nu, sen försöka komma på vad man kan ha på sig imorgon och hur f*n jag ska ha mitt hår!

bild får ni kanske imorgon om jag hinner lägga ut och blogga innan jag sticker på läger över helgen!

back too Åsljunga!

aja, puss?   

Av jenniehedgard - 14 september 2010 21:22

mina föräldrar klagar på att jag ringer till mobiler hela tiden, men min mamma kan sitta i timmar och snacka? -.-


onödigt inlägg menmen!


Av jenniehedgard - 14 september 2010 21:04

Jag tänder ett ljus för dig,

hoppas du har det bra där du är nu.

Jag saknar dig..


  


  

Av jenniehedgard - 13 september 2010 21:50

skippade skolan idag och stack hem till min morfar ist, såklart var där ju ingen, ingen man kunde säga hej till eller något.. tårarna bara rann..

sen kom pontus ( min morbror) han skulle köra bettan till knutan så hängde med i bilen.

sen när vi kom tillbaka hade min mamma oxå kommit, men jag stannade hos pontus och glodde tv och pluggade.

sen har jag inte gjort ett skit på hela dagen.

imorgon ska jag försöka dra mig till skolan, och försöka koncentrera mig..

sen blir det hem och plugga sen på kvällen kanske jag träffa sahand.

får se hur mycket jag orkar blogga nu och jag ska försöka bli bättre med bilder hehe

Ovido - Quiz & Flashcards