jenniehedgard

Alla inlägg den 11 september 2010

Av jenniehedgard - 11 september 2010 23:32

kom hem vid tio, musikalen var fan fett bra? haha

när jag kom hem gick jag iaf direkt ut för att träffa sofie, jonathan och martin!

fett kul   

sen kom benjamin också.

så nu vid tjugo över elva så skulle martin och jonathan ta bussen så jag tog den med dom, fick en ros av jonte haha! 

så kom precis hem typ, ska ta bort mitt smink sen typ.. sova? fett trött   


"Göran" - vad har du på dig?

- du.. jag har inget på mig.

Sofie fattar!

imorgon blir det, kvp-morfar-plugga-chilla!


puss!

Av jenniehedgard - 11 september 2010 15:38

ska snart börja göra v mig för att kolla på en musikal "singing in the rain" passar ju till vädret ;).

den är i malmö så måste åka om drygt en halvtimme.

kommer väl hem vid tio, drar nog ut då, palla sitta inne?   

skriver kanske senare isf, puss!


Ovido - Quiz & Flashcards