jenniehedgard

Alla inlägg den 7 september 2010

Av jenniehedgard - 7 september 2010 20:45

skolan idag sög!

vi kommer dit och får reda på att det inte finns något vatten, så man får inte gå på toa eller dricka eller något ( dom låste exakt ALLA toaletter) så antingen fick vi gå till coop eller heden för att dricka eller gå på toa.

iaf så sa dom att om vattnet inte har kommit tillbaka klockan 9 får ni gå, och sen kom dom klockan nio och sa att vi inte fick gå ( vattnet hade inte kommit tillbaka) och så sa dom en ny tid att vi skulle få gå 10 men när klockan blev 10 blev det ännu en ny tid halv tolv, och sen tjugo i tolv fixar dom så att vattnet funkar, så ingen fick gå hem, men stack hem ändå ( till min morfar!!)

sen har jag iaf chillat där, hämtade mormor, sen stack jag och jossan och tränade, och jag skojar inte det SÖG!

aldrig igen att jag går på den, nästa måndag testar vi något annat ist  

ska nog plugga nu för har inte gjort det än. ;s

imorgon blir det skolan sen ramlösa och fixa en grej sen stan snabbt sen stannar jag där och sen tjejgrupp.

puss!

Ovido - Quiz & Flashcards