jenniehedgard

Alla inlägg den 9 september 2010

Av jenniehedgard - 9 september 2010 22:00

Lovar du att vara ärlig? - jarrå!
Smeknamn? -  jennie?

Låt just nu? - if i ain't got you
Om du röker, vilka favoriter? - marlboro light! (a)

Beroende av? - musik
Vem behöver du mest just nu? - morfar..
Vad tror folk om dig? - fråga dom?  

Hur imponerar man på dig? - man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? - de e klart? :o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - "hej<3"
sprit, cider, vin eller öl? - cider!
Brukar du bli för full? -  nope

Är du allergisk mot något? - kiwi

Har du haft sex idag? - nej

Nästa mål i ditt liv? - få bra betyg!
Hur svarar du i telefon? - hej det är jenny, hallå?
Vem ringde du senast? -josefina karlsson
Vad sa den du senast pratade i telefon? - kommer inte ihåg
Antal sömntimmar inatt? - 7
Sov du ensam? - japp
Tycker du om din pappa? - jadå
Brukar du komma i tid? - alltid? :D
När mår du bra? - när allt är okej,
När blev du fotad senast? - idag?
Hur känner du dig nu? -hmm.. trött?
Vanligaste färg på dina kläder? - olika

Vad tycker du om fötter? - haha eh?

Är du smart? - absolut.
Är du aktiv i skolan? - är jag väl :)
Vad saknar du? - marcella!
Hade du en bra kväll igår? - ja :)

Favoritdryck på morgonen? -oboy!
Är du blyg? - ibland
Sysslar du med någon idrott? - nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- nej
Har du spytt offentligt? - ja
Vad skulle du gjort om du var tjej för en dag? - är tjej 24/7? -.-Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? - familj, vänner.
Är du nöjd med ditt liv? - ibland
Är du bortskämd? - nej förfan
Hur mycket tar du i bänkpress? -  mycket (hh)

 

typ inget liv?








Av jenniehedgard - 9 september 2010 21:04

sitter och lyssnar på musik, ska nog ner och käka äpplepaj elr nått snart (a)

Imorgon blir det skola, slutar kvart i ett *stolt* hihi.

sen åker jag hem till min morfar, sen hem och göra v mig sen på kvällen blir det stan med sofie o lite folk typ :D

sen sover jag hos sofie för att åka till väla med henne på lördagen sen oxå för att handla present till min pappa som fyller år på söndag! :)

aja, skiver väl kanske mer imorgon när jag kommer hem,

pöss!

Av jenniehedgard - 9 september 2010 20:14

sitter faktiskt här och skrattar för mig själv och lyssnar på musik.

tog precis ett par bilder när jag har på mig löshår precis som en tjej har på det i sjuan. jag skojar inte, hon vet inte hur man har det? :S:S stör mig fedemycket på de!

här kommer iaf några bilder på hur hon har det!   

    

Ovido - Quiz & Flashcards