jenniehedgard

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

typ.. NOLIFE?

Av jenniehedgard - 9 september 2010 22:00

Lovar du att vara ärlig? - jarrå!
Smeknamn? -  jennie?

Låt just nu? - if i ain't got you
Om du röker, vilka favoriter? - marlboro light! (a)

Beroende av? - musik
Vem behöver du mest just nu? - morfar..
Vad tror folk om dig? - fråga dom?  

Hur imponerar man på dig? - man är sig själv
Brukar du skratta för dig själv? - de e klart? :o
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? - "hej<3"
sprit, cider, vin eller öl? - cider!
Brukar du bli för full? -  nope

Är du allergisk mot något? - kiwi

Har du haft sex idag? - nej

Nästa mål i ditt liv? - få bra betyg!
Hur svarar du i telefon? - hej det är jenny, hallå?
Vem ringde du senast? -josefina karlsson
Vad sa den du senast pratade i telefon? - kommer inte ihåg
Antal sömntimmar inatt? - 7
Sov du ensam? - japp
Tycker du om din pappa? - jadå
Brukar du komma i tid? - alltid? :D
När mår du bra? - när allt är okej,
När blev du fotad senast? - idag?
Hur känner du dig nu? -hmm.. trött?
Vanligaste färg på dina kläder? - olika

Vad tycker du om fötter? - haha eh?

Är du smart? - absolut.
Är du aktiv i skolan? - är jag väl :)
Vad saknar du? - marcella!
Hade du en bra kväll igår? - ja :)

Favoritdryck på morgonen? -oboy!
Är du blyg? - ibland
Sysslar du med någon idrott? - nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- nej
Har du spytt offentligt? - ja
Vad skulle du gjort om du var tjej för en dag? - är tjej 24/7? -.-Vem/vilka har betytt mest i ditt liv? - familj, vänner.
Är du nöjd med ditt liv? - ibland
Är du bortskämd? - nej förfan
Hur mycket tar du i bänkpress? -  mycket (hh)

 

typ inget liv?








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenniehedgard - 2 mars 2011 09:41

värsta emobloggen här. nej jag skojad bara. men sitterm ed jennie just nu, och hon sitter och äter upp mitt godis och frågar om jag vill ha mitt egna godis..hmm.... men vi ska väl dra tillbaka till skolan snart men föst måste vi ta en av mina GOD...

Av jenniehedgard - 22 november 2010 19:46

Visste du att jag:( ) Är kär i någon(x) Cyklat utan händer(x) Hatat kärlek(x) Har/haft converse(x) Känt mig som ett as( ) Älskar att gunga (x) Gillat någon så att det gör ont( ) Är höjdrädd( ) Gjort mig själv illa( ) Är homosexuell( ) Kysst mig själv...

Av jenniehedgard - 15 november 2010 18:00

Kom typ nästan precis hem från lilla josefina, va där med sofie&sofia sen stack dom. Började ju halv nio idag och vi skulle då träffas på filborna. men jag och jossan pallade inte va kvar där ( vill inte ens börja där?!) så vi stack till mc haha (a...

Av jenniehedgard - 14 november 2010 20:55

precis snackat i tele med lilla robert en stund! alltid trevligt haha   Ska snart duscha, sen.. plugga? & plocka fram kläder till imorgon, annars lär jag inte hitta dom för allt i min garderob ligger just nu på golvet pga att mina sånna lådor som k...

Av jenniehedgard - 14 november 2010 12:28

tjenis sweethearts! ett tag sen jag skrev, och det är fortfarande människor som kollar bloggen även när jag inte skriver, wierd. lite om gårdagen då; fanny kom till mig vid 2 (?) och sen typ chilla vi, stack till ramlösa med jacob och sånt, sen...

Ovido - Quiz & Flashcards