jenniehedgard

Alla inlägg den 12 september 2010

Av jenniehedgard - 12 september 2010 20:14

Vill börja med att säga grattis till Josefina Karlsson och min pappa!

Så GRATTIS!


dagen började med att jag sålde kvp sen direkt efter det stack jag ner till min morfar för att fika med familjen, gick med pontus och hämtade min mormor också. Min morfar kunde tyvärr inte vara med och fika därför han låg och sov, han var gammal och hade cancer..

vid halv ett skulle min mamma gå tillbaka med min mormor men personalen som var hemma hos min morfar ringde och sa att hon var tvungen till att komma dit snabbt så jag fick ta min mormor, jag förstod redan då att det hade hänt något..

när jag kom tillbaka fanns han inte mer, min morfar dog tio minuter efter att jag hade gått iväg med min mormor.

Han har det säkert mycket bättre där uppe, ingen smärta.

Han kommer alltid finnas i mitt hjärta, lika mycket då som nu..


12/9-10 r.i.p morfar ♥

 

you're always on my mind..




Ovido - Quiz & Flashcards