jenniehedgard

Alla inlägg den 26 februari 2010

Av jenniehedgard - 26 februari 2010 21:07

fia; aso tänkt så blir håret genomskinligt nu när du blonderar de..

jenniiee(H): HAHAHA!

fia; men aso jag trodde de när jag va liten


hmm visst fia, ljug lite till :o


älskar min knasunge mest (a)

Av jenniehedgard - 26 februari 2010 21:01

fägen är i håret nu o här får ni en fett sääääääääxig bild ;)

FETT HETT!   

Av jenniehedgard - 26 februari 2010 19:11

precis käkat nu så väntar på att fia oxå ska käka klart, sen kommer hon till mig så ska vi färga mitt hår (y)

sen ska jag ju sova hos fia idag till imorgon, ska kolla film ikv bah

men iaf, sitter o knarkar denna låten just nu o ska fortsätta med de :)


Av jenniehedgard - 26 februari 2010 11:49

färgar håret idag med, och nu ska de fan bli blondt!

sen blir de väla med fia, och ikv sover man hos henne, sen ska man med när hon gör naglar, fett segt (a)

men sen imorgon blir de bio igen :D fias pappa gav oss sånt gratis (a)

men ska göra v me nu, skriver väl med ikv elr när jag har färgat håret,

puss!

   gammal bild jupp :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards