jenniehedgard

Alla inlägg under februari 2010

Av jenniehedgard - 16 februari 2010 18:59

skolan idag sög, alltså mer än vanligt.

hände inte så mke så har inget att skiva mer än att

vår vänskap blev historia..

  


jag kommer inte klara detta..

Av jenniehedgard - 15 februari 2010 21:40

då har man precis pluggat typ hela dagen :|

men kom iaf hem vid tre åt lite sen stack till city gross och handlade ngt som jag inte kan stava till.

har nt hänt så mke i skolan förutom att den sög som vanligt?

skolan är så jävla meningslös, men snart är det ju lov och de gillar vi?

visst gör vi ;)

lediga på fredag oxå och på lördag blir det ekebo med jossan&ricci!

men ska fortsätta plugga nu


puss ;*


    och nej, de va inte kallt :)

Av jenniehedgard - 14 februari 2010 18:55

fanny stack precis hem, och jag ska snart käka, dagens blev att vi väntade på sahand, ibbe och adin i typ 2 timmar -.- och sen satt vi ute och väntade i en halvtimme. mina fötter va typ döda?!

iaf, så va vi med dom en stund sen stack jag o fanny för jag skulle käka o fanny skulle hem. så nu sitter jag bara här vid datan och ska typ plugga matte, så smart som man är.. elr nt.

skriver kanske mer sen?


puss !

  

jag älskar dej fanny!<3

Av jenniehedgard - 14 februari 2010 14:55

sitter här med fanny nu o väntar på att några sega apor ska bli klara!

&& vi längtar efter sommaren och saknar den förra;o

fett kul på festivalen, och denna kommer bli ännu bättre.


här kommer en gammal bild på mej o fanny ;)

failad bild   

Av jenniehedgard - 13 februari 2010 23:20

dagens;

va med fia nu på kvällen, kul som vanligt!

satt och asg åt bloggvideos, vår humor(y)

fia stack typ precis så sitter och degar vid datan nu bara.

men iaf här kommer en bild på dagens outfit :)

(mörk bild så man ser nt så mke-.-)

  

kofta: gina

linne: only

jeans:bik bok

Av jenniehedgard - 13 februari 2010 23:04

     

taack för idag fia!

älskar dej stort<3  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards