jenniehedgard

Alla inlägg under februari 2010

Av jenniehedgard - 23 februari 2010 13:59

sitter somsagt här hos fia nu, ska snart gå ner till råå och sola.

sen ska vi väl hitta på ngt vetifan vad men vi hittar väl på ngt!

men ska sticka ner till råå nudå skriver mer sen

pussen!

Av jenniehedgard - 23 februari 2010 11:42

sitter här o mumsar på marshmallows o smält varm choklad nu som inte är så varm längre..

ska iaf iväg o sola med fia sen, och ska INTE bränna mig i huvudet som förra gången då jag blev typ asröd där :|


men kan berätta lite om gårdagen då ;


va med fiafisen & åt på bk, kmr aldrig mer äta där. typ mår illa som fan varje gång efter jag har ätit där :| uusch!

men sen stack vi ner på ramlösa gick runder där :o haha nolife.

aja sen stack vi iaf hem o typ gjorde nt så mke, snackade o så.


bilder sen igår (y)

          


Av jenniehedgard - 22 februari 2010 13:56

dagens;

ska väl chilla hela dan bara, glo film elr nått

pallar verkligen inte göra ngt

& på torsdag blir det färga håret !! :D

men vet nt vad jag ska skriva mer, har ingen lust o blogga nu..

 

jag saknar dig..

Av jenniehedgard - 21 februari 2010 00:30

kom typ hem för en halvtimme sen elr nått

 kollade som sagt på bio, valentine's day, fett bra aso.

tkr alla ska ta o kolla på den filmen.

men sitter o webbar med jakob o ngn long nu, konstiga människor nivet ;)

ska väl snart sova (a) fett trött :|


men här får ni en fulebild på mej :)

  

Av jenniehedgard - 20 februari 2010 13:17

bio ikv med fiia, valentines day elr hur de stavas ;o

men ska göra v mej nu & träffa fia senare.

skriver väl mer sen, inte för att jag brukar göra det när jag säger det menmen..

  

gammal bild på fia och mig   

Av jenniehedgard - 19 februari 2010 17:43

  

gammal bild(a)

Av jenniehedgard - 19 februari 2010 14:40

dagens blir att va med fiafisen, vetifan vad vi ska göra?

men imorgon ska vi iaf kolla på bio, hittade en sån biobiljett elr va de heter, fett bra de!

men ska plugga lite nu, kan nt fatta att jag pluggar på lovet, men jaja de behövs ju lite, skriver kanske mer sen?


pussen'



Av jenniehedgard - 16 februari 2010 20:48

jag klarar inte detta längre, tårarna bara rinner nerför mina kinder..

snart 3 års vänskap bara försvann?

  

Ovido - Quiz & Flashcards