jenniehedgard

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av jenniehedgard - 4 maj 2010 22:02

År 2009
Vilken klass gick du i - 7/8:an
Vad hade du för hårfärg - brunt, blond, tocke..
Hur lång var du - vet nt?
vem var du kär i - inget tror jag
Hade du nån Pojk/flickvän - aa
Vad brukade du göra på fritiden - vänner
Vilka umgicks du med - många
Var allt Bättre då - kanske
Skulle du vilja gå tibx dit - kanske
Har du förändrats - yeah
Nu:
Vilken klass går du i - 8:an
Vad har du för hårfärg - blond/gul/tocke-.-
Hur lång är du? - 1.71
Vem är du kär i - calle!
Har du nån Pojk/flickvän - ja :)
Vad brukar du göra på fritiden - vänner, calle, plugg
Vilka umgås du med - olika
Hur ser du ut - som vanligt?

Har du:
Kysst någon -
yeah
sovit brevid någon med samma kön - japp
sovit brevid nån med motsatt kön - ja
slagit ner nån - lätt ;)
Ljugit för en bra vän - ne
Svikit någon - nej?
Vem:
Skrev du senast till på msn -
va inne senaste igår så kommer inte ihåg:D
Kramade du senast - calle
sov du hos senast - mig själv? 
Vill du vara just nu - mig själv?
Ringde dig senast - mammi

Vad:
Drack du senast -
mjölk
Köpte du senast - bussbiljett? hahah
Gjorde du igår - proade, träffade calle
ska du göra imorn - praoa, sen calle
Vill du göra just nu- sova(a)
Åt du senast - mat
Är närmast dig som är rosa - sånna små lappar med klister på en sida?

Kärlek :
Du är kär nu -
afan
Du har sårat nån så den började gråta - vet ej
Nån har sårat dig så du börjat gråta - mm..

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
jupp
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smugut ut utan lov - yeah
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är? haha men afan
Jag har en hemlighet som ingen vet om - vet ej
Jag har fuskat i ett spel - nej? :o (a)
jag har struntat i ett prov - vem har inte? :)

Dåliga Tider: 
Jag har skadat mig sjäv - nej ? ;s
Jag har druckit alkohol - ja
Jag har tagit medecier mot drepression - nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - nä?
Jag har vaknat gråtande - nepp
Jag har somnat gråtande - ja..

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
ja.
Jag har sett någon dö - räknas film?
Någon du Har känt som nyligen som dött - typ 4 år sen?

Av jenniehedgard - 4 maj 2010 21:49

kom precis hem från calle typ, kulkul.

andra praodagen idag då, fick beröm haha (a)

o min paj blev fett god!

har aldrig ätit en så god paj:o ( jag har nog aldrig ens ätit paj?)

imorgon ska jag ta livmoderhalscancer sprutan :| "lycka till" till mig.

sen blir de hem till calle igen (a)

skriver mer imorgon, hos calle?


ppuuuss

Av jenniehedgard - 4 maj 2010 16:11

shululu.

sitter här hos calle nu, stack hit efter praon för de blev typ inget stan med jossan?

får väl sticka dit ngn annan dag (y)

ååååååh de regnar :|

& nu när jag tittar ut genom fönstret ser de ut som om de ligger hästbajs på ett annat tak?

HAHA :o

muuums lix..

meen, skriver mer när jag kommer hem :)

Ovido - Quiz & Flashcards