jenniehedgard

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av jenniehedgard - 2 maj 2010 20:22

fråga mig inte hur jag fucking lyckas tappa maten i tallriken så de stänker? -.-

känns som jag nog inte ska äta tacos mer..


  

Av jenniehedgard - 2 maj 2010 17:28

         kom precis hem från stan med jossan, stack väl dit vid halv fyra tror jag ?

skulle till EH, som vanligt (a)

efter vi hade handlat där så stack jag o visade jossan var en grej ligger (y) sen hittade vi ett varmt ställe o satt där o snackade o asg haha ;)

sen stack vi till typ pista.. kan inte stava till de, hehe

men så skulle jossan ha glass sen ville hon inte ha för jag skulle inte ha? fail :(

men sen sa iaf jossan

" det ända som finns att göra när man inte har ngt att göra är att äta"

jennie; ska vi äta cheeseburgare? :D

jossan; nä :O

jennie: nehe? :O

jossan; elr.. JO!

HAHA de va lite kul? (a)

så vi stack upp till mc o åt cheeseburgare, träffade även nicole & sandra där, o maja.

sen typ.. stack vi till skånetrafiken o jag fick en rosa sån sak till busskortet (a)

sen stack båda hem, tror jag ?

haha, får se vad som händer ikv, kanske drar ut elr nått (y)

men skriver mer sen när jag vet, här kommer iaf lite bilder sen idag :D

    

jag ser ju bah fett lång ut :(

Ovido - Quiz & Flashcards