jenniehedgard

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av jenniehedgard - 16 maj 2010 20:12

  

Av jenniehedgard - 16 maj 2010 15:58

då är man hemma igen!!

har haft fett kul.

tosdagen; började med att jag hade 10 min på mig att gå till cg handla en sak o ladda på min mobil med pengar innan vi ksulle åka, men när jag då kommer dit o kollar på kön så inser jag då att jag inte hinner stå i den kön så jag går förbi alla o bestämmer mig för att bara ladda på med pengar men så är det då en gubbe framför mig som segar, sen när det är min tur så säger hon som står i kassan plötsligt " jag måste bara hjälpa dom i cafeèt först, för dom har väntat längre" så fick jag vänta i typ 5 min sen när de då va min tur så lämna jag typ ett kort där de stod "telia 150 kr" så hon bara, men du får väl inte lov att ta dom här korten? så jag bara jo för en annan som jobbar här har sagt att jag skulle göra de, så går hon iväg o frågar några andra fall jag får de, sen när hon skulle scanna den (stavas det så? :o) så funkade inte den så sa hon att hon skulle ta den i den andra kassan men så hon bara " nehe, skit oxå den är stängd, vi får gå till cafeèt" så gick vi dit så funkade inte den jäla scannern heller, så jag bara stack, MÖG CITY GROSS!!

så fick såklart inget av de jag skulleha från cg med mig, fuck de.

men iaf så när jag kom hem från cg så körde jag o mamma direkt o hämtade sigge, sen körde vi till lägret.

där träffade vi isa, johanna, kajsa o alla andra som då va okända haha (a)

men lärde känna alla rätt snabbt så de va chill, men typ det första vi gjorde när vi kom dit va att äta! o vi fick efterrätt varje dag o den dagen vi kom fick vi marängsviss ( tror de stavas så) fett gott!

sen va de fika, o sen gjorde vi ngt annat sen va de kvällsmiddag o sen fikade vi igen! haha matmatmat..

nästa dag kommer jag inte ihåg vad vi gjorde, mer än att vi åt haha, först frukost, sen typ fika, sen lunch, sen fika, sen middag, sen kvällsfika, som sagt vi åt hela tiden, o där överdriver jag knappast ngt :)

& denna dagen fick vi chokladpudding som efterrätt (a) vet att alla som läser detta tkr säkert det är sjukt intressant att veta vad vi åt till efterrätt alla dagar :D

sen blev det lördag o ja.. vi åt? fick tacos iaf :D

sen söndag ( idag aso) hahaha..

packapackapacka! lyckades trycka ner allt igen & hade såklart med mig FÖR mkt som vanligt men jaja, alltid bra de

& fick oxå reda på att under de tre veckor som jag är på läger i sommar så fick man inte ha med datan, så jag kmr dö rip mig

men är ju somsagt hemma nu då, & hungrig är jag, som fan :( lägrets fel, vi åt ju hela tiden, varje gång vi skulle äta så sa alla " men vi åt ju precis?!" har säkert gått upp ngt kilo nu oxå.

omg!! tänk i sommar :(

haha..

men nu kmr jag inte på vad jag ska skriva mer, får väl packa upp elr nått. OCH äta!!

kmr faktiskt inga bilder heller, har inte pallat fota.

skola imorgon för alla er som inte visste de, hehehe


ha de gött, för de ska jag! :)




Ovido - Quiz & Flashcards