jenniehedgard

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av jenniehedgard - 11 maj 2010 20:20

har pluggat lite nu o packat lite oxå, sitter och kränger chips, IGEN! kmr bli tjock, jaappp

men jaja, ska väl glo tv nu, om de ens finns ngt bra? gör de ju nästan aldrig.

har lust o gå ut oxå, men pallar nt hehehe..

måste börja träna ngt oxå, jag o jossan skulle ju börja träna ngt men nej då hade allt slutat -.-

 vi är för smarta! ;)

kmr inte på mer att skriva nu så skriver mer imorgon när jag har kommit hem från skolan elr nått


  

gulliga vi är

jag älskar er !

Av jenniehedgard - 11 maj 2010 16:55

har inte bloggat på ett tag nu ( en dag? HAHA)

men iaf, gick upp fett tidigt idag för jag trodde vi började 8 så kollade jag på schemat för jag blev osäker så började vi 9 ofc -.- så gick o la mig igen (y)

vaknade en timme senare, fick lite bråttom så fick fixa håret snabbt sen dra till bussen.

första lektionen hade vi tyska, fick reda på vad vi fick på provet, fick komplettering..

måste fan börja plugga nu

sen hade vi iaf profil

konsert nästa vecka på the tivoli kl 19.00

sen engelska o sen hm, hade teori -.-

fett segt, men fick iaf sluta typ en halvtimme tidigare så de va naajs :D

sen stack man hem, kollar tv nu ska snart plugga & packa!

åker ju på ett förläger med konfan på torsdag, hela fucking helgen försvinner, missar SISTA ekebo & allt, sug ;s

men hoppas iaf på att jag får kul på de lägret, annars drar jag (y)

ska vänta på att mamma ska komma hem nu, för är hungrig & pallar nt göra mat så mamma får göra de när hon kmr hem (a)

&& en sak till, vår hm lärare är cp, hon pekar fan ut elever ;s taskigt!

men nu kom min mamma så ska be henne göra mat nu,


heejsveeeeeeeeeeeeeejs




Ovido - Quiz & Flashcards