jenniehedgard

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av jenniehedgard - 1 maj 2010 23:40

sofie: Everybody was Kung Fu fighting, HUH!

  


som vi skrattade! ;)

Av jenniehedgard - 1 maj 2010 23:34

kom precis hem från stan, först gick ja o sofie runder lite, träffade saknade oskar o steffi & steffi A, anna, hanna, elisabet, nicole OPS, jonte o pallar nt rabbla upp alla haha

men tivolit va cp tråk? så stack till calle, så va vi där inne en stund sen stack vi ut för sofie skulle träffa philip, sen typ gick vi omkring, calle träffade didrik o nån mer o sen typ stack jag o sofie hem! :)

imorgon blir de kanske calles konfa (a) mohahaha

annars bara va hemma o chilla tror jag

skriver mer imorgon  


Av jenniehedgard - 1 maj 2010 13:43

va precis ute, fan varmt :o

ska träffa sofie senare drar kanske till stan elr nått


& min jävla mobil är cp?

jag kan inte smsa/ringa o ingen kan ringa mig heller och jag får smsen när jag själv kan smsa?

CP!

meen får väl sticka till telia elr nått för min syrra kan ju smsa osv.. -.-

ska göra v mig nu så skriver senare när jag vet vad som händer idag :D

puuusss!

Ovido - Quiz & Flashcards