jenniehedgard

Alla inlägg under maj 2010

Av jenniehedgard - 26 maj 2010 16:29

håller på att göra v mig nu, sen blir det stan o träffa tjejorna, blir grilla o sånt, sen träffar man inte vissa förens i sommar ;o

kommer bild på min outfit sen :D


hade temadag i skolan idag, va väl typ kul, fast inte bild i två timmar?

elr jag o steffi hade kul (h'

kommer bild på våra mästerverk när hon har skickat dom :D

Av jenniehedgard - 25 maj 2010 20:27

har "pluggat" lite nu, ska väl fortsätta med de & äta chokladpudding, jävla tjockis man är ;o

kmr bli tjock(are) yesbox.

sitter iaf o snackar med calle i skype o han tror han är värlsbäst vilket är årets skämt!

han sitter o spelar cod oxå, så de enda han säger är

" jag måste vinna, jag måste vinna, ÅÅÅÅÅÅÅÅH JÄVLA SKIIIIIIT!"

o där rapade han -.- eeuuw fresh lix :(

& jag suger på att blogga vafan :o

meen kan ju skriva vad som händer i helgen

fredag så blir de bio med jossan

lördag ut med jossan o nårra andra

söndag kanske calle tror jag

måndag BAKKKEEEEN kanske haha :D

men nu ska jag fortsätta lyssna på när calle dampar :)

'

Av jenniehedgard - 24 maj 2010 20:19

precis ätit typ, träffade calle innan, skulle egentligen plugga men nej. får väl plugga snart ist -.-

kollar på top model nu o en har bränt sig, hon ser ut som en tomat ;o haha

kul o veta right? ;)

på fredag ska jag kanske se the last song med jossan, sen lördag får vi se vad som händer, måndag nästa vecka kanske det blir bakken för sofie fyller år :D

har oxå kommit på att jag alltid skriver " skriver mer sen" fast jag gör aldrig det? haha fail, meeeeen ja


knasigt inlägg.

Av jenniehedgard - 23 maj 2010 09:43

har precis vaknat av värmen i mitt rum ( jävla bastu typ) o sen kunde jag inte somna om.

igår va jag ju iaf med sofie & sofia grillade o hade kul stack väl hem vid elva för alla va fett trötta o ingen pallade va mer haha

vet nt vad som händer idag, får se sen, men jag vill iaf handla skoooooor! (a)


lite bilder sen igår kommer nu (y)

sofiiiiieees keeeps

 

igga mig, hah. 

      oj, så kan de gå     



Av jenniehedgard - 22 maj 2010 19:02

sitter hos sofie nu, precis grillat lite korv o marshmallows, fast dom blev typ brända :(

vet nt vad som händer mer ikv haha, kommer bilder från kvällen sen (y)

Av jenniehedgard - 22 maj 2010 15:15

ska göra v mig nu, snart kommer fia sen går jag fia & sofie hem till sofie sen maxi o handla lite, sen ikv blir det grillning för det blev ju ingen igår, skriver kankse mer sen när jag kommer hem om jag pallar. ;)

Av jenniehedgard - 22 maj 2010 13:06

galen kväll i går, blev först ramlösa sen äk o där träffade man sahand o nima sen vet jag inte..

här kmr iaf några bilder heh


                    


All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories

heh

Av jenniehedgard - 21 maj 2010 17:52

fredag äntligen!

fast slutade skolan 3, fett segt.

men nu är det ju snart kväll o då blir de ut med sofie,fia&fanny. bllir nog stranden grilla o lite sånt najs :D

skriver mer sen för nu måste jag städa mitt rum (y)

Ovido - Quiz & Flashcards