jenniehedgard

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av jenniehedgard - 22 juni 2010 19:25

va ju somsagt i malmö med sofie idag, hittade en typ klänning och en mascara hah :D

tog typ en timme för oss att hitta triangeln? ;s

meen hittade iaf den tillsist.

sen typ efter några timmar stack vi hem, såg lilla jonte oxå haha :D

sen kollade vi lite i stan o sen stack vi hem till mig.

ska snart dra ner till sofie o köra lite moppe hehe (a)



    

bild på klänningen ; lite failad bild men who cares?

  


Av jenniehedgard - 22 juni 2010 09:46

sitter här hos sofie nu, har precis vatt o klippt mig haha.

ska göra v mig sen tar jag o sofie bussen till knutan och sen tåget till malmö.

i malmö blir de massa shopping o sånt nice :D

ikv blir de kanske pålsjö, får se imed att min pappa e cp så måste jag vara hemma halv elva. hej förstört sommarlov!

men måste göra v mig nu om vi ska hinna med tåget sen, kommer kanske bilder sen:)

puuusss!  bara tog ngn bild?

Ovido - Quiz & Flashcards