jenniehedgard

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av jenniehedgard - 8 juni 2010 20:15

håller på att fixa en ny blogg på blogg.se, fattar noll så jossan hjälper mig med headern o sånt o nu ser bloggen ut som.. skit?

men jaja, skriver ut bloggen när jag har lärt mig lite mer på den o när den ser bra ut.


just nu sitter jag iaf o kränger popcorn (a) o ska snart plugga om de skitet nu funkar -.-

oooch ska nog ta sån banan o choklad o lägga in i ugnen elr nått, fedegott :| tycker alla ska smaka de!:)

  

Av jenniehedgard - 8 juni 2010 17:45

skolan idag började med att vi hade tyska, fick tillbaka proven, fick g haha (y)

sen musik o sen håla o på hålan stack jag, nicole & nicole till coop o handlade läsk haha, blev sån blå om tungan :|

sen engelska, o sen hk, har vg i hk så är 500 kr rikare nu :D

slutade typ 45 min tidigare så stack hem dirr o typ, ska ut o sola nu.


bild sen idag!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards