jenniehedgard

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av jenniehedgard - 15 juni 2010 13:14

ska gå till josefina nu, elr ska fråga om pappa kan köra mig (a)

får väl ta med mitt smink, kläder o sånt man kan välja på till ikv haha? :D

  

yääääääh, så seriös bild ;)

Av jenniehedgard - 15 juni 2010 13:10

de åskar o jag är rädd? :|

får hoppas det inte regnar åskar osv sen.

vet inte ens vad jag ska ha  på mig? :(

Av jenniehedgard - 15 juni 2010 12:15

           

hanna&eleni

lullluuu&mirre

  

hanna&mirre   josefina&nicole     LUULLLUUU&matilda   steffii&eleni   jag&nicöööleeeee 


Av jenniehedgard - 15 juni 2010 11:48

då va de sommarlov nu japp! men känns inte som de, jag menar kolla vädret? :|

hoppas att de blir bättre!

blir tura med tjejorna, sen gröningen o sånt ikv (y)

får även 1200 för betygen (a) måste bli bättre nästa år, tjänar ju pengar på de så ;)

men ska typ göra v mig o byta kläder o sånt nu, sen drar jag till josefinaaaaaaa

bilder kommer i nästa inlägg!

Ovido - Quiz & Flashcards