jenniehedgard

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 21:17

sitter här o lyssnar på musik nu, snackar även med jakob om när vi träffades o gjorde makaroner HAHA, minnen yesyes.

vet nt vad jag skulle skriva egentligen?

just de!

redovisade ju so'n idag fick VG- hehe

o nu vet jag inte vad jag ska skriva mer,

fail.

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 19:28

har fett tråkigt så de blir ett litet test.


OM DIG
Namn: jennie

Ålder: 15
Familj: mamma, pappa, lillasyster
Sysko sofi
Längd: 171.. :/
Hårfärg: typ blonf?

Ögonfärg: greeeeeeeeen
Favoritfärg:  venne;o


VÄNNER OCH FAMILJ
Har du många vänner: jadå :)
Närmsta vänner:  jossan&sofia

En vän du kan säga nästan allt till: jossan
VÄNNER du litar på: dom flesta
Vem står dig närmst i din familj: mamma

Vem bråkar du mest med: mamma&pappa.


KÄRLEK OCH KÄNSLOR
Är du kär just nu: nee
Har du varit olyckligt kär nån gång: mm
Har du blivit dumpad/dumpat någon: yes

Har du blivit riktigt ledsen på grund av din tjej/kille: ja..


VEM/VAD..
Fick du senast sms av: steffii :D
Kramade du senast: jag kommer fan inte ihåg :O:O
Smsade senast: steffi
Ringde dig senast : telia HAHA
Ringde du senast: josefiiiiiina
Bråkade du senast med: pappa
Bråkade med dig: pappa
Vad åt du senast: mat? xd
Vad gjorde du innan detta : åt


SMINK OCH KLÄDER
Sminkar du dig till skolan vardagligt: nope

använder du mascara: yääh
Kajal: nepp
Brunkräm: nej
Parfym: japp
Nagellack: ibland
Ögonskugga: nepp
Läppstift: nepp
Läppglans: nepp
Hårspray: när de behövs
Hårgele: nepp
Wax: nepp
Läppglans eller läppstift: nope

Bröd eller fil: båda?
Rödmjölk eller Grönmjölk: min mjölk är vit?
Dator eller mobil: båda
Bilddagboken eller facebook: facebook
Facebook eller Msn: msn
Madonna eller Flipsyde: flipsyde
Sofijah eller Issa: dom suger? :D

Habbo eller Blip: mög

Skolan eller Helg: helg!
Godis eller glass: goooodis, glass är äckligt :)


ÖVRIGT
Kört bil: jadå:D
Firat födelsedag: nejduvet -.-
Gått på disco: ja haha
Gått i cross: vah?
Älskat jordgubbar: älskar jordgubbar?*

Hatat sommaren: nej, elr jo om de regnar
Älskat julen: kanskeeee
Gjort andra test: haha aa

FAVORIT...
Mat: venne ;o
Låt: många
Bok: liv&lovisa
Film: inte en jävla aning
Tevepogram:  kollar typ aldrig tv? ;o


DET VÄRSTA
Maträtt du vet: mkt

Låt: hårdrock&opera?
Bok: vetnt?
Film: vetnt
Tevepogram: vetnt

Klädesplagg: vetnt
Bild: många

Färg: ingen aning


ÄNNU MER DAGENS..
Håruppsättning: uppsatt
Låt: jay kay- princess- club mix
Film: vet nt?
Saknad: en..

Mening: när börjar vi imorgon? hah
Värsta händelse: va med på tv-.-


OCH TILL SIST..
En mening du tycker är bra eller fin: "jag älskar dig"

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 19:21

hoppas ingen kollade på ettan nyss..

sitter iaf här o gör typ ingenting.. vill ha sån banan o choklad, fedegott!

men nej så har vi ingen banan o ingen vanlig choklad heller utan det är äcklig daim i den? -.-

meeeeeeeen imorgon är de student så ska till min mammas kompis barn, o jag vet inte vad jag ska ha på mig då :| vet iaf vad jag ska ha för skor om jag nu får dom av mamma o vi inte ska lämna tillbaka dom...

väldigt trevligt o veta? -.-

skriver mer ikv elr imorgon,


  

skorna, yäääääääh:D

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 16:02

slutade typ en&en halv timme tidigare idag (y) hade ju sån aktivitetsdag så började de regna så fick alla gå hem.

skulle ju egentligen kolla fotboll med josefina ikv men nej de blev inget :/

fast gör inte så mke för varken jag elr josefine fattar ngt som har med fotboll o göra? ;)

men imorgon är de iaf äntligen fredag! på morgonen ska vi städa i skolan sen är de konsert så slutar typ två och då drar jag o fanny in till stan!

sen på kvällen blir de student.

lördag får vi se vad som händer, ska iaf ut till väla igen, elr stan elr nått sånt.

sen på kvällen kanske de blir att träffa josefina.

sen söndag, måndag o sen slutar skolan ÄNTLIGEN!!

på kvällen blir de gröningen (y)

  

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 06:59

kollade precis josefinas blogg o kom ju på då att jag ska kolla när hennes pappa kollar fotboll idag HAHA så de blir inget stan! ;)

Av jenniehedgard - 10 juni 2010 06:54

har precis gjort klart det sista på so'n nu, slängde in de på ett USB så jag kan redovisa (y)

har svenska prov nu på morgonen sen so redovisning, sen i eftermiddag skulle vi har några aktiviteter typ ute, men de ska regna så hoppas vi är inne då!

efter skolan får vi se vad som händer, sticker kanske in till stan, måste ha kläder!

va på väla igår men hittade inget, fan bara stora storlekar överallt :s

men ska göra v mig nu och gå till bussen sen.


puss!

   fett gammal bild :|

Ovido - Quiz & Flashcards