jenniehedgard

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av jenniehedgard - 13 juni 2010 20:12

nu kom jag på att jag köpte ett par shorts, o ett linne, elr två kanske de va? :o

Av jenniehedgard - 13 juni 2010 20:06

blev center syd idag med mamma, syrran o sofiiee haha (a)

skulle få ett linne så fick jag inte de först sen när vi kom tillbaka o jag skulle få de had engn annan såklart tagit de, är fortfarande sur.

handlade iaf.. omg, jag kmr inte ihåg :|

men skriver vad när jag kommer ihåg HAHA

när vi kom hem så stack sofie o jag stack med mamma o syrran till morfar, färgade hans hår, lix. vem vill va gråhårig?  

o min syrra fångade grodor? HAHA fedeläskigt:|

men är iaf hemma nu, fixar löshåret tills på tisdag, imorgon blir de skolan sen stan med sofie sen sover man hos henne.

kommer bilder på vad jag köpte sen då :)

Ovido - Quiz & Flashcards