jenniehedgard

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av jenniehedgard - 5 juni 2010 16:22

duschade aldrig innan för solen kom tillbaka så gick ut o solade ist, så går in i duschen nu ist (y)

hoppas på att jag har blivit lite brunare nu :D

och detta va ett fett onödigt inlägg men jaja.. lev med de! :)

Av jenniehedgard - 5 juni 2010 15:09

gick ut för o sola för solen kom tillbaka men den stack igen :/ så de blir " brun utan sol" ist haha :D

ikv blir de gröningen med massa folk om jag inte skrev de innan? haha

drar iaf in i duschen nu o börjar göra v mig sen för alla vet ju hur seg jag är..

Av jenniehedgard - 5 juni 2010 13:45

lisa säger att hon o jag är allmänt tröga som ligger i var sin solstol o solar utan sol?

fail.

så har vi tagit citron i håret ( de ska blekas mer i solen då?) o gjort smoothi så bah försvinner solen sådär :(

meeeeeen, drar ut så fort den vill komma tillbaka haha :D

Av jenniehedgard - 5 juni 2010 13:00

sitter här ute i solen o steker med lisa nu, förbättrar solbrännan haha..

fett varmt iaf :|

ska snart dra hem till lisa o hämta glass, för vi ska göra smoothi (h)

sen blir det ut i solen igen.

ikv blir de först kanske fest sen gröningen, får se vilket av de :D

skriver mer när jag vet haha,


lite bilder sen igår!

maja o anna badar :|

          

Ovido - Quiz & Flashcards