jenniehedgard

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av jenniehedgard - 12 augusti 2010 21:12

sofie gick precis, satt och kollade på "PS. i love you" fett bra :|

ska nog lägga mig tidigt idag, är ju sjuk och fett trött.

imorgon ska jag träffa sofie igen. får se vad som händer hehe.

nästa vecka ska jag jobba oxå med sofie! hon kanske fixar så jag får jobb där med :D

men skriver mer imorgon,

puss.



Av jenniehedgard - 12 augusti 2010 12:06

sorry för dålig uppdatering!

kunde inte somna igår, är förkyld så kan inte andas genom näsan. så jag vaknade och somnade, vaknade och somnade osv..

men somnade iaf till slut och vaknade vid tio.

ska snart ner och käka frukost typ. sen göra v mig eller nått för ska träffa lilla sofie sen.

och nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. hehehe

Ovido - Quiz & Flashcards