jenniehedgard

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av jenniehedgard - 1 augusti 2010 13:34

bud på att bli brunett igen, pallar nt vara blond ( gul?!)

           

Av jenniehedgard - 1 augusti 2010 13:11

sista festivaldagen igår, blev väl ganska lyckad ändå.

Men mitt hår luktar fortfarande? -.-

började iaf med att vi halv 9 stack jag och mötte sofia och vi gick ner till miranda och sofie som jobbade.

sen pallade vi inte vänta på att dom skulle sluta ( om en timme) så vi stack hem till sofia sålänge.

sen vid 10 stack vi ner till sofie och miranda igen och sen ringde dom lite och sen blev det till ga och fixa (y)

sen stack vi typ och chillade ngn stans, festivalen suger, hehehe.

vaknade iaf vid 11 idag, blir att göra v mig snart sen ner till morfar, sen ikv ska jag nog träffa robert annars träffar jag fanny och sofia!

men jag kommer inte på mer att skriva nu hehe.

pööööss!

      

Ovido - Quiz & Flashcards