jenniehedgard

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av jenniehedgard - 6 augusti 2010 21:14

Har precis satt upp tältet och pumpat madrasserna och ska snart upp till statoil för att handla lite gott!

Imorgon ska jag sola med lilla sofia och ha en "ta hand om sig själv" dag!  

Får se om jag skriver mer ikv, tycker iaf alla ska kolla Sofias blogg också!



Av jenniehedgard - 6 augusti 2010 20:36

Det va Sofia!


lönt inlägg?

Av jenniehedgard - 6 augusti 2010 20:26

Sofias pappa skulle köra henne hit med mc;n så hör min mamma en mc utanför vårt hus så går jag ut och kollar så är där inget förutom en väska, fett läskigt :s

trevlig info jaaaaaaaappps!

Av jenniehedgard - 6 augusti 2010 19:40

Sofia kommer snart hit, vi ska tälta   

Haha, skogsmullar? elr vad det nu heter!

Hade fett tråk innan så sminkade mig, gör alltid det när jag har tråkigt, vet ej varför.

Men ska nog tvätta bort det snart, nog så lönt. Haha.

fett tråkigt inlägg, har inget att skriva?

ajaaaaaaaaaaaa.


Av jenniehedgard - 6 augusti 2010 18:27

Vaknade vid halv elva idag. Duschade, åt och sen stack jag ner till min morfar! Efter ett tag stack jag och min lillasyster Sofi till mormor också.

Och efter det stack vi hem igen, och sen har jag inte gjort något till typ nu. Har packat upp väskan och städat lite. Mycket duktigt, japp!

Får se vad som händer nu ikv. Skriver kanske mer sen!

pöss  

Ovido - Quiz & Flashcards