jenniehedgard

Alla inlägg under april 2010

Av jenniehedgard - 25 april 2010 19:04

fia stack precis för hon skulle käka o de skulle jag med, fyfan världens starkaste soppa elr nått?!

kunde typ inte andas :|

men iaf, fia o jag typ fottade lite knasiga bilder, elr.. jag blev lite knasig?

men vafan, jag bjuder på mig själv :D



 

hmm.. 

               

nog gulligt ;)             


älskar dig sofia! (v)

Av jenniehedgard - 25 april 2010 17:10

fett gammal men skit i de :D


Av jenniehedgard - 25 april 2010 14:11

vaknade vid tio idag, gick ut vid tolv kom hem vid ett, sen suttit o degat vid datan.

senare blir det att träffa fiafisen, vetifan vad vi ska göra?!

men vi hittar väl på ngt (y)

imogon blir de prao o jag är typ sjuk? :| men iaf, efter praon kommer calle till mig, mysigt.

&&& på torsdag blir de sån "modell för en dag" med jossan :D

kulit, & hoppas dom sminkar bra nu, annars kommer jag dampa på dom ;)

men ska väl göra v mig nu, så skriver väl mer sen

puss!



det är utsidan som ger insidan en chans..

Av jenniehedgard - 24 april 2010 22:20

  


boy, you make me smile (v)

Av jenniehedgard - 21 april 2010 14:48

kom hem för typ en timme sen, va ju på läger med klassen.

sjukt kul! förutom i natt?!

skulle smyga in till några andra vid 3 tiden med nicole OPS o sanna men så när vi stod o knackade så har dom såklart somnat, jävla mesar, sen hörde vi ngt ljud o typ sprang iväg o då tappade jag min mobil, smart!

men hittade den sen på morgonen vid 6 för vi va uppe tills dess? nolife..

så höll på att somna vid frukosten heheh.


men iaf, på måndagen när vi kom dit så skulle vi såklart cykla o även om man då va 15 så va man tvungen till att ha en äcklig hjälm -.-

men sen cyklade vi i typ en halvtimme elr nått runt en fet sjö?

sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde mer (y)

tisdagen blev att vi paddlade, skitläskigt :| fick åka med en lärare (a)

men sen ville jag inte åka mer så stack in till "stranden" o typ hämtade min kamera haha, så blev de vattenkrig mellan nårra så fottade de (6) sen blev typ vissa av dom iputtade i vattnet, synd om dom.. NOT!

sen på natten skulle vi ha typ en tipsrunda i skogen? fedeläskigt & såklart så har lärarna gömt sig o skrämmer oss, fast daniel (läraren) failade de totalt för han rörde såklart på sig så skrek jag sen typ fem min senare skrämmer han oss & jag skrek igen? haha fick ont i halsen :|

sen kommer peter o skrämmer oss oxå, men sen gick vi iaf in o typ krängde chips o sånt :D

sen onsdagen har vi bara packat, o såklart fick jag, sanna & nicole OPS städa toaletterna, SJUKT ÄCKLIGT!!


här kommer iaf lite bilder från lägret ;)


Nicole OPS, gulligt värre ;)


         

 

 

hmm.. kallt? 

        mellan peter & tobbe, i vattnet ligger J.C heheh..   rabail,daniella,J.W & J.C hehe              

osminkad..

  

nog gulligt :)

     





Av jenniehedgard - 18 april 2010 21:15

idag blev det stan med jossan, o där träffade man calle oxå, skulle gå till värmebänkarna men dom va såklart upptagna -.-

men stack iaf hem sen o packade de sista till lägret imorgon, kommer hem på onsdag!

men ska fortsätta glo på ballar av stål nu hehehe ;)


jag gillar dej :)



Av jenniehedgard - 17 april 2010 15:42

lite om gårdagen


första skolan, so prov gick väl sådär sen efter skolan solade jag med jossan, sen hem o duscha göra v mig, sen träffade man calle, mysigt (a)

sen på bussen hem träffade jag lisa, fan skämde ut oss lite på bussen, men jaja :D


idag blir de städa rummet sen ut med fia ikv, skriver mer sen

puss!

  

gammal sommarbild,

Av jenniehedgard - 15 april 2010 20:15

har inte bloggat på ett bra tag nu så tänkte att jag skulle göra de nu.

skolan idag gick väl rätt så snabbt, hade först svenska så va pär/per? sjuk så vi hade dimitrios *stavning* han e fett chill, säger inte till om man smsar elr nått (y)

men sen hade vi iaf tyska prov, de sög! fattade noll? kanske för att jag inte hade tränat men ja..

sen typ håla & matte, sen på idrotten så skulle vi springa skoljoggen, fast hade "glömt" kläder så fick gå ist, fail! -.-

sen cyklade jag hem :| typ dooooooog så varmt de va!

&&& min syrra bitchlappade mig idag, hon e fan knäpp :(

men ska nog plugga nu, puuusss!  



Ovido - Quiz & Flashcards