jenniehedgard

Alla inlägg den 25 april 2010

Av jenniehedgard - 25 april 2010 21:56

har typ precis snackat skype med calle, albin & maximilian elr nått:D

& de va ngn som började sjunga hela tiden? hahha, som jag skrattade:o

men iaf, sen dampade simon, som ringde o klickade typ 526881258 gånger -.-

sen när man svarade så hörde man såklart bara musik -.-

typiskt han :D

haha..

men, imorgon är de ju prao som jag skrev innan, så får väl se imorgon hur de går med de haha:D

men pallar inte skriva mer nu skriver mer imorgon :)

Av jenniehedgard - 25 april 2010 19:04

fia stack precis för hon skulle käka o de skulle jag med, fyfan världens starkaste soppa elr nått?!

kunde typ inte andas :|

men iaf, fia o jag typ fottade lite knasiga bilder, elr.. jag blev lite knasig?

men vafan, jag bjuder på mig själv :D



 

hmm.. 

               

nog gulligt ;)             


älskar dig sofia! (v)

Av jenniehedgard - 25 april 2010 17:10

fett gammal men skit i de :D


Av jenniehedgard - 25 april 2010 14:11

vaknade vid tio idag, gick ut vid tolv kom hem vid ett, sen suttit o degat vid datan.

senare blir det att träffa fiafisen, vetifan vad vi ska göra?!

men vi hittar väl på ngt (y)

imogon blir de prao o jag är typ sjuk? :| men iaf, efter praon kommer calle till mig, mysigt.

&&& på torsdag blir de sån "modell för en dag" med jossan :D

kulit, & hoppas dom sminkar bra nu, annars kommer jag dampa på dom ;)

men ska väl göra v mig nu, så skriver väl mer sen

puss!



det är utsidan som ger insidan en chans..

Ovido - Quiz & Flashcards