jenniehedgard

Alla inlägg den 29 april 2010

Av jenniehedgard - 29 april 2010 21:48

va precis i stan med sofia, satt på espresso house, fikade o snackade lite.

sen gick vi runder lite i stan bah haha

&& när vi skulle betala på e-h så glömde dom att ta betalt för de fia skulle ha :o lyx :(

sen hittade jag 15 kr (h)

hände typ inte så mke mer..

elr jo, de va ngt, men de kmr jag inte ihåg nu :D

skriver när jag kommer på de,

bra minne jag har egentligen?

haha gulfisk japp!


    gammal bild!!


Av jenniehedgard - 29 april 2010 16:37

CHACHAA BLOGGEEN!!

haha flipp!

prao idag som vanligt, träffade några man kände faktiskt :)

jossan o jag skulle ju egentligen till sån "modell för en dag" idag men hon hann inte o när hon ringde dit så va vi inte ens inbokade o jossan hade ju bokat? ;s ööh fuck de.

fia är iaf påväg hit nu :D

vi drar nog ut medan det är fint väder? haha

skriver mer ikv!


  

bah för vi är gulligast   

Ovido - Quiz & Flashcards